Spricka i foten

Publicerad 2015-07-31 11:29:35 i Allmänt,

Hejsan hejsan.
Idag är det fredag.
Jag har inte bloggat
sen måndagen.
Nu undrar ni kanske varför?
Jo, jag var
i Kraftverk och gjorde
en bakåt volt.
När jag landade så
for min fot helt snett.
På tisdagen åkte
vi till ett sjukhus och
dom sa att jag hade
fått en spricka i min
vänstra fot.
På onsdagen så
åkte vi tillbaka till
sjukhuset och jag fick gips.
Gipset ska jag ha i 3 veckor
så när skolan börjar
så kommer jag få
taxi när jag behöver.
Riktigt bra!
 
Jag har alltså inte
haft lust att
blogga och har inte
heller orkat.
Jag har mest sett
på film.
Bara så ni
vet kommer jag troligen
inte blogga så mycket.
 
Idag ska jag och
mamma åka in till
stan och köpa ett par
nya byxor som jag
kan ta över gipset.
Sen kommer hela min
familj äta på restaurang idag.
 
Jag tror det är
imorgon som vi far
och titta på Lurens teater.
Tagga!
 
Bilden är tagen
för rätt länge sen.
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Cassandra

Publicerad 2015-08-05 17:53:20

Fin blogg du har :)

Svar: Tack så jätte mycket <3 Kollade just in din blogg och börjar läsa den :D Din blogg är helt jätte bra!
Nicole Granroth

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela