The Baby Lips Tag

Publicerad 2015-01-25 16:37:16 i Allmänt,

Hejsan hejsan.
Jag har rätt länge velat
göra en tag, så
här är 'The Baby Lips Tag'!
 
1.Vilka har du?
 
            svar: 2x Cherry me, Pink Punch, Peach kiss, 2x Hydrate, Mint fresh, Too cool och Coral Crave
 
2.Vilket är ditt favorit?
 
           svar:Jag tror det är Coral Crave. Jag fick den till födelsedagen av Cladde.
 
3.Vilket gillar du minst?
 
          svar:Jag tror det är Mint fresh
 
4.Vilket Baby Lips tycket du är finast på läpparna?
 
          svar: Jag väljer nog Pink punch. Den ger en en jättefin ljusrosa nyans.
 
5.Om du fick köpa om något av dina Baby Lips, vilket skulle det vara och varför?
 
          svar: Jag tror nog att det skulle vara Cherry me. Den doftar underbart och ger en ganska fin nyans.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela