Onsdag

Publicerad 2015-01-28 19:32:45 i Allmänt,

Hejsan hejsan.
Idag är det onsdag.
 
På onsdagarna kommer alltid
Sofia till mig.
Med henne så hjälpte jag
henne med läxor, för
att hon varit sjuk.
 
När hon for hem så övade
jag till rellaprovet, som jag har
imorgon, finskaförhöret
och matta provet som jag
kommer ha på fredagen.
 
Den här veckan har varit jätte jobbig.
Hemma har jag haft kompisar, måsta
öva till prov/förhör och mycket mer.
 
I skolan har vi haft ganska
sega lektioner.
Det jag är glad över är
att onsdagar är rätt chilla.
 
Imorgon är det torsdag.
-Stallet!
 
Nu sitter jag bara i soffan och chillar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela