Onsdag, igen!

Publicerad 2015-04-29 19:29:55 i Allmänt,

Hejsan hejsan!
Idag är det onsdag.
Jag hade handarbete, bildkonst,
engelska och matta.
Dagen gick rätt fort tycker jag.
Det var ju riktigt bra!
 
Efter skolan kom Soffi till mig.
Hon cyklade och jag gick, men i alla fall
så regnade det så mycket
att vi var dy blöta när vi kom hem.
 
Imorgon är det torsdag.
Efter skolan ska jag och några
kompisar fara till
ett vapptorg.
Har ingen aning vad jag
ska köpa, men det är i alla fall
bara kul att vara
med kompisarna!
 
Efter det ska jag till min ena moster och
hos hennes familj äta vappmiddag.
Min mammas andra syster och
hennes familj och min mormor och morfar
kommer också.
Det kommer bli jätte kul!
 
Sen på fredagen är det ledigt.
Woop woop!
Då kommer vi åka med en annan
familj som vi känt jätte länge
till Tallin.
Awesome!
Vi kommer vara där från fredag till lördag.
 
Imorgon är det ju vappen.
Så i vår skola så får man klä ut sig,
om man vill alltså.
Jag hittade inget att klä ut mig till
så jag tänkte göra en
zombie-sminkning.
Det kommer troligen upp
en bild på den!
 
Vi kommer också spela spel
med våra vänelever.
Och se på årkurserna 1-3 's kvabare.
Egentligen heter det Kabare, men i
vår skola kallar vi det för Kvabare.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela